طرح جدید

دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

دانلود فونت لاله زار

فونت لاله زار فونتی زیبا و با ترکیب های جالب و جذابی است که از آن می توانید در طراحی و صفحه آرایی و برای عناوین استفاده کنید.

شما کاربران گرامی شاهد فونت فارسی لاله زار با فرمت های TTF , WOFF , OTF هستید که می‌توانید آن ها را درطراحی های خود و همچنین زمینه طراحی صفحات وب برای هر صفحه ای که دوست دارید، به کار ببرید. طراحان وب سایت و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت زیبا در طراحی های خود استفاده کنند.

استفاده از قلم و فونت مناسب در طراحی و صفحه آرایی، یعنی در انتخاب فونت برای عناوین و مهم تر از آن طراحی جلد کتاب بسیار اهمیت دارد.

این اهمیت را می توان از دو جهت سنجید؛ اولا این که فونت در نظر گرفته شده زیبایی داشته باشد و به عنوان یک اثر هنری مورد قبول باشد، و ثانیا اینکه خوانایی نیز داشته باشد.

یعنی اینکه مخاطب در نگاه اول بتواند به سادگی نوشته را بخواند، البته این استفاده از هنرهای دیگر مثل تایپوگرافی را رد نمی کند، و این گفته در صورتی مورد توجه است که مخاطب کتاب عموم مردم باشند نه قشری خاص.

در ادامه می توانید این فونت را برای استفاده در ویندوز و وب سایت (ttf,eot, woff) به صورت رایگان دانلود کنید.

 

 

[dlbox title=”جعبه دانلود” link=”https://dl.tarhejadid.com/font/Lalezar-Font.zip” type=”zip” size=”574 کیلوبایت” pass=”tarhejadid.com”]